Tellimine
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?
Tellimuse muutmiseks või tühistamiseks enne kui see on saadetud, palun võta meiega ühendust.
Saadetise jälgimine
Oma tellimuse jälgimiseks klõpsake siia.
Kuidas kaupa tagastada?
Kauba tagastamiseks võtke meiega lihtsalt ühendust ja nii saate selle kohta e-kirja koos edasiste juhistega. Kui tagastate kauba tavalisel tagastamiseperioodil, olete vastutav tagastamise saatmise eest. Kui aga tootel on viga või puudus või mõni muu probleem, tasume meie tagastamise saatmiskulud.
Ma ei ole veel tellimiskinnitust saanud
Tellimuse vormistamisel saadetakse tellimusekinnitus alati aadressile, mis on tellimise ajal lisatud e-posti aadressina. Samuti saate ka saatekinnituse nii pea, kui teie tellimus on välja saadetud. Kui te pole neid kinnitusmeile saanud, kontrollige oma rämpsposti kausta. Kui te ei leia endiselt midagi, võtke meiega ühendust ja meil on hea meel kui saame aidata.
KUIDAS SAAKSIME TEID AIDATA?
Kas te ei leia oma küsimust? Võtke meiega ühendust ja meie aitame teid!
Võtke meiega ühendust